Sunday, April 26, 2009

Kisah Benar..

“Rupa-rupanya selama 25 tahun saya pakai tuala wanita yang direndam berbulan-bulan dengan bahan kimia serta berhabuk pulpa. Basuh pula vagina dengan pelbagai jenama. Tak cukup lagi...tampal herba nak kasi umpphhh...elak keputihan, makan pula jamu yang panas-panas dan ikut kata tukang urut, masukkan pil ke dalam vagina untuk kuasa hebat. Namun sepanjang usia saya keputihan pasti datang. Saya cerewet akan kebersihan suami. Jangan tipu diri sendiri kata tak ada keputihan selepas makan jamu. Keputihan akan berhenti bila ditampal herba dan makan jamu tapi bila berhenti penggunaannya, aduh! Berlambak keluar dan lebih teruk baunya. Padahal kalau pakai anion yang bebas dalam oksigen – ciptaan Allah SWT ( ion negative - anion) je dah cukup hebat...Kuasa Allah juga yang terbaik. Kehebatan yang Allah cipta tapi bangsa dan agama lain yang menerokainya. Kini wang saya selamat, masa berdandan kurang. Temu janji dengan penasihat2 ‘peribadi’ pun tak perlu. Tak perlu saya simpan stok tuala wanita banyak kerana penggunaan Love Moon hanya 3 keping sehari ketika haid. Kalau yang biasa saya perlu 8 keping kerana setiap 2 jam perlu ditukar. Tak tukar, takut kena jangiktan. Love Moon boleh bunuh kuman darah haid sebaik sahaja darah haid jatuh ke anion.Ada yang kata pada saya, mereka pakai tuala wanita biasa 3 keping juga sebab masa buang air kecil je, darah haid keluar, jadi pad sentiasa bersih. Ya ke? Kenapa darah tak keluar? Apa yang menahannya? Sekarang lepas 3 hari haid, sebelum solat subuh saya boleh periksa tahap kesihatan vagina saya dengan percuma”


– Kisah Pn. Ariena dari Kajang Selangor.

No comments:

Post a Comment